tisdag 17 september 2013

Aftonbladet, Trav 365 uppmärksammar bloggen



http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article17482232.ab

Har fått ett hundratal e-mail idag. Jag skall försöka svara på alla så snabbt det bara går. Laget kommer nu garanterat bli av och jag skall skicka ut ett informationsbrev till alla med villkor och vilka summor det kan komma att handla om. Självklart skall alla få en chans att kunna vara med så inga astronomiska summor är att vänta.

Har även fått flertalet brev av personer som är villiga att "investera" pengar i större system i utbyte mot flera andelar. Detta är också någonting som jag är öppen för. Självklart skall det ske via "V75tillsammans" där alla har insyn.

Fortsätt skicka intresseanmälningar och tack för all bra feedback om bloggstarten.

Jag kommer även lite senare att publicera lite tankar kring kvällens V64 plus lite färska "Snoken" bilder som Ni kan ta till hjälp i kvällens jakt på pengar.



1 kommentar:

  1. Tjena, hoppas att de finns platser kvar?? Hade varit kul, annars önskar jag dig fortsatt framgångar och ser fram emot bra tips ;).

    joakim_h89@hotmail.com

    Mvh Jocke

    SvaraRadera