måndag 30 september 2013

3 Jackpot-miljoner på V64 Halmstad

Här får ni Snoken, serverad som på ett fat. Ni behöver inte ens lyfta era arslen och gå ner till spelerian. Det kallar jag service.

För övrigt startar han ikväll, min gamla bekantskap Obi Wan. Hästen som fullkomligen klädde av hästar som Opiterium och Pingus Wang. Hur det står till med formen är dock ett frågetecken, hästen har nyligen gått ett lopp som jag ännu inte sett faktiskt. Ska snarast möjligt sätta mig och kika faktiskt. Hur ska man spela ikväll då? Det finns en stor favorit att fälla, går det? 88% i skrivande stund. Det kostar streck och pengar varje gång man försöker men det behövs bara att det lyckas en gång så kan man få väldigt bra betalt. Jag tror jag skall fortsätta nöta på den taktiken när det gäller V64.

För övrigt flyttar jag imorgon. Just nu är jag "hemlös" medans jag har en städfirma som städar (sanerar) min gamla lägenhet. Jag kommer tillsammans med min sambo flytta in i en helt nybyggd trea. Det kommer bli riktigt skönt.

Nej men här kommer snoken och jag återkommer ikväll innan spelstopp om något anmärkningsvärt når mina öron eller ögon!





                                                                     OBI WAN

1 kommentar:

  1. Skulle gärna vilja vara med på V75 Tillsammans bolaget ifall det går bra. Har inte din mail. Min är per.kocken@home.se

    SvaraRadera