lördag 5 oktober 2013

V75 Tankar

Regnet öser ner där jag bor, men vad gör det när man laddar upp inför V75. Har inhandlat Öl och pan-pizzor. Kvinnan i mitt liv skall resa till huvudstaden och gå på musikal. Vilket betyder att jag kommer göra om lägenheten till en svinstia eftersom jag lämnar alla mina grejer överallt. Men men nog om det...

Här kommer lite tankar:

Spikarna: V75:1 4 Democrat, V75:7 4 Narold Vox
Lås: V75:3 7 Hallsta Lotus, 9 Faksen Jr

Jag tror inte att någon kommer kunna hota Democrat utvändigt. Framspår för Democrat på sprinterdistans brukar betyda seger. Så även den här gången - hoppas jag. Spets och slut.

Narold Vox är intressant och det blir ännu intressantare av att man ny rycker skorna på den... Det här är en häftig häst som går snabbare och snabbare ju längre loppet lider. Borde ha toppchans att vinna.

Hallsta Lotus brukar slå det här gänget och gör han inte det tryggar jag upp med Faksen Jr.

Sedan streckar jag på i dom andra loppen. Tror dock att Nahar vinner sitt lopp också, bara han håller sig i trav!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar