fredag 4 oktober 2013

Inför V75

Nu är jag hemma, efter ännu en lång dag/kväll av shopping till lägenheten, huvudvärk osv.

Jag hann dock med att fota denna, obs Snoken har haft form i veckan så ta tipsen på allvar.



En annan som har form är jag själv och jag är verkligen ledsen att jag inte "delat" med mig nog, vilket många har poängterat i diverse E-mail. Jag lyckades inte idag heller, men jag förstår fan inte hur man ska kunna blogga från telefonen? Nåväl, efter att ha satt V64 2/3 gånger den här veckan gjorde jag självklart ett försök på kvällens. Ett stort och ett litet system. Det är väl det lilla som ser bäst ut just nu och så här ser det ut..Vi får se om det räcker för ännu en skalp!!!

Återkommer senare med mer V75...

Och till er som undrar om lagen, jag startar omgångarna inom någon timme. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar