måndag 14 oktober 2013

Snokens toppform håller i sig!

Som ni ser i inlägget innan är tipset "spot-on" om man räknar bort debaclet med Trollodin och Sandalen i avdelning 2. Som sagt snoken kan skena med sin "Snokning". Nu hade jag dock tur och garderade upp ännu mer i avdelning två och fick tillbaka cirka 4100 kr på det. Jag tänker rida vidare på Snokens form och jag hoppas att ni gör det med! Självklart lägger jag upp morgondagens tips i god tid innan start!



Veckan började alltså godkänt. Vad skall man nu hitta på? Sova? Har ingen öl hemma och jag skall jobba imorgon.......................

Vill även passa på att tacka och hänvisa till Pontus a.k.a Plingplong007 a.k.a http://hundrametertillstart.blogspot.se/ som tipsade på förhand om cirka 10-oddsaren Calypso Blue Chip som gick ifrån och vann överlägset på bästa "Ginala" vis. Ni borde följa hans läsvärda blogg stenhårt! Fina spelvärda tips och bäst av allt - gratis. Ofta är tips från vanliga människor bättre än så kallade "experter" i min mening! Fick in ett godkänt vinnarspel på CBC ikväll!

1 kommentar:

  1. Vad hände med snokens tips:
    "Självklart lägger jag upp morgondagens tips i god tid innan start!"

    SvaraRadera