tisdag 8 oktober 2013

Tisdag V64

Varför radar favoriterna upp sig? Visst det känns fint när man gjort ett system för några tusen och kanske sätter dom två inledande spikarna men sedan är det bara ett utdraget plågeri när favoriterna radar upp sig. Igår, i söndags och i fredags? Jackpott på Jackpott. Man ångrar att man inte lämnade in ett system x 100 och V6 på det med bara favoriter.

Nåväl, nog om det som min bror brukar säga. Ikväll då? Vad sker på Axevalla där Kuuuuuung Åke regerar?

Jag tror mycket väl det kan bli en till favorit parad men att bara gå in på favoriter är så tråkigt... Jag har hittat några drag och dem får ni här:

I första avdelningen hittar vi klara favoriter i Rica Neo och Fascination. Jag vill dock inte missa att spela på 4 Sahara Fairytale som gör en liten comeback efter vila. Hästen är jävligt tuff och kommer säkert vara väl förberedd. Till i nuläget 11% är hon given på min kupong.

Queens Delight slog nyligen kvällens jättefavorit Twins Fairytale. Vad är det som säger att historien inte upprepar sig ikväll igen? Dock så har favoriten ett lite bättre läge medan QD har precis samma som senast. Jag kan dock inte ignorera detta och båda kommer med på min lapp.

Här är Snoktipsen inför ikväll:





1 kommentar:

  1. Hej!
    Skulle du kunna skicka en ny inbjudan på V75 tillsammans, då min förra inbjudningskod inte fungerade..

    jwribe@gmail.com

    SvaraRadera